Ohhh my mom memang suka menulis. Dah jadi hobi dia. Sebelum ni aku pernah post pasal travel story dia dalam majalah MIDI.. My mom berkongsi pengalaman travel ke sana pada tahun lepas...ada 2 keluaran untuk setiap cerita. Yela, cerita pun panjang kan..hehe....
![]() |
| My Papa and mama....muahhhhhhhh!, yang kat atas tu aku and the gang! |
Lepas ni, my mom kata nak menulis lagi. Menulis kisah ke Jepun pulak...semoga boleh jadi panduan pada rakan rakan blogger nanti....oklah..hanya berkongsi info....i'll see you in the next entry...papai!
| Ni gambar original dalam simpanan..hehehe |
Note:From left, Mr Hubby, ME, my buddy, My Sister, My Mom and My lil Bro.....ngeeeee!



