Solemnization nite

NoorNazuha | 12:03 AM | 7Comments |
Salam rakan rakan blogger...missing u guys..lately busy sikit dengan rutin harian. Last weekend my 3rd sister got married and i want to take this opportunity to wish her best of luck and semoga berkekalan ke akhir hayat. Dah ada 3 orang adik ipar aku. Ish ish.....tinggal lagi 2 orang yang masih belajar..means lambat lagi la nak merasa nasi minyak lagi dah lepas ni..anyway..kat sini aku just nak share gambar gambar masa event akad nikah kat umah kitaorang malam tuh.....

The bride
Hantaran
kerja kerja pelamin

 
 
Nervous

 
 

Our small family
Dayang dayang malam tuh



Nanti aku sambung story untuk reception pulak yerr......mata dah ngantok la pulak.......layan gambar kat atas jeh la.....pape pun..jumpa di next entry........salam sayang!


Terima kasih, datang lagi.

7 comments :

Qaseehtolia said...

Lain muka adik mu..Sorry cannot make it..biasala the busiest mother in the world

LydSunshine said...

Cantiknye hantaran. Pelamin pun cantik. Simple dan elegant.

Akak Kembang said...

Cantik sangat. Cool ! Congrats...

ORLANDO AHMAD said...

gua nak merasa nasik minyak gua sendiri pon ntah bile

De'La Roses said...

cantiknyerrr....suka sangat..simple tapi lawa...

Juliet_iRa~" said...

cantiknyaaa..

smua cantik..

bride y cantik, pelamin cantik..

baju cantik..hee

:D

Dalila Diela said...

cantik jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...