Always in Honeymoon Mood

NoorNazuha | 10:08 AM | 5Comments |
Salam
Well well...lama betul rasa tak update blog. The truth is, saya tak ada cerita untuk dikongsi. Saya tak macam sesetengah blogger yang punya banyak masa dan cerita untuk dikongsi. Kali ni mood nak mengimbas kenangan lama...

Pejam celik, saya dan Mr Hubby dah 6 tahun bersama. Banyak suka duka yang dikongsi bersama. Pokok pangkal hidup berumah tangga ialah kesabaran. Ye, sabar. Sabar dalam banyak hal. Selalu ingat kelebihan pasangan bila badai melanda....huh..cerita sedih la pulak...saya nak kongsi gambar gambar lama saya dan Mr Hubby yang selalu nak mood Honeymoon jeh....


Ni dekat Port Dickson


Lepak di Langkawi atas urusan kerja



Fraser's Hill


First Anniversary di Kl Tower, lihat2 pemandangan.


Berpoya poya di Putrajaya





Di Kota Bharu, Kelantan
Gosh, saya betul betul tak ada mood. Gambar gambar di atas semuanya gambar 3 ke 4 tahun lepas. Zaman dulu dulu, kami suka jalan jalan. Pantang ada cuti panjang sikit mesti nak jalan jalan. Masa tu rajin lagi nak drive jauh jauh. Sekarang memang dah malas dah. Kadang kadang paling jauh kami pergi pun setakat Klcc jeh. Maybe bila dah semakin tua ni, mood nak jalan jalan dah sangatla kurang.

Okla...nak sambung kerja ni......jumpa di next entry....

Terima kasih, datang lagi.

5 comments :

Unknown said...

Seronoknya akak dapat jalan sana sini tgk tempat orang :)

Asyik Izas said...

seronoknya dpt jenjalan selalu..;)

Miss N™ said...

akak selalu jalan2 kan..bestnya.. :)

Unknown said...

kalau dua2 mmg jenis kaki jalan best lah kak.. hehe.

Alin Marlini said...

sernok dapt berdua-an

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...