Winter Stuff Hunting

NoorNazuha | 2:22 PM | 17Comments |
Salam

Apa khabar semua? Semoga berada di bawah Lindungan Allah semuanya. Alhamdulillah batok dan flu dah beransur hilang. Lega sikit. Ada semangat sikit nak gi kerja. Apa plan korang last week? Saya macam biasalah tak ada plan sangat. Last last kami ke Pavilion. Hajat nak ke Winter Time. Cakap pasal Winter Apparel ni, saya memang suka Winter Time. Banyak pilihan. Pastel color yang menarik and selalu ada sale.

Terletak di level 4
Actually, kalau branch Pavillion ni tak la banyak sangat choice. Saya suka kalau di AEON Seremban memang sangat banyak pilihan. Rambang mata betul la..disebabkan hajat di hati memang nak grab satu, so tak kisah la kat mana mana pun, janji berkenan.


Wool Jacket yang sangatla menarik
Pada awalnya macam nak cari Wool Jacket, tapi untuk wool ni, harga nya sangat la tidak masuk akal. Tak silap dalam RM800. Ada diskaun dalam 20%. Ooopsss still tak mampu. Jauh panggang dari apinya... 


for guys

Kalau nak yang agak murah, jenis jenis Parka Coat boleh dapat dengan harga yang masuk akal. Walaupun takla cantik sangat, tapi harga masih mampu dibeli. Lagipun coat nya tebal dan cukup untuk menampung kesejukkan di bawah paras beku.


Prefer the peach one, but new arrival always has no discount.


Yang ni ada less


Jom try kejap


Rembat satu.....whoeeeeee

So akhirnye decide beli Parka Coat yang kat atas tuh cuma amek kaler cream jeh. Winter Time ni sangat puas hati sebab dari sudut kualiti memang terjaga. Tak takut kalau nak ke tempat yang below 0 degree ni. Selain tuh, saya survey jugak wool coat di online dan akhirnya terbeli satu Nepal Wool Coat di website ni..:


Harga RM139 jeh..
Selain survey survey winter coat ni, hajat di hati nak jugak cari Boot. So kami teruskan perjuangan ke satu lagi Store berdekatan. Saya suka jugak ke sini sebab baju bajan pun murah walaupun tak beli pape pun kat sini...:)



Kat sini Boot Boot PVC cuma berharga dalam RM88 ke RM199. Not bad la untuk harga sepasang boot. Tapi tahun ni tak banyak sangat choice macam tahun lepas. So tak jadi beli. Kat Mark and Spencer pun ada dengan harga RM99 jeh...not bad kan...

Sebenarnya Pavillion ni kami tak suka sangat nak lepak. Kecuali bila ada hal dan memang nak beli barang tertentu. Saya pernah hilang Handphone kat sini. Peristiwa hitam yang lain pernah sesat kat parking, and pernah berejam nak cari parking kosong. Fuhhhh berpeluh mak..

Tapi time Krismas ni deco kat sini sangat cantik.....jom tengok...:)







Meriah betul dioarang ni....anyway..tak awal lagi untuk wishkan Selamat Tahun baru buat semua teman teman blogger yang rajin berkunjung ke blog ni. Insyaallah sama sama kita share pengalaman masing masing ye....see you guys in the next entry k..

Lots a Love..

Terima kasih, datang lagi.

17 comments :

fuza said...

nak kemana pulak tu

Lieya Von Jay said...

WOWO KAK ZUHA. ada nak g melancong ke mana2 ke .. nati bila2 nak g korea leh la usha2 kat sini. kak zuha tlg teman kan kikiki

Time Traveller said...

Selamat menyambut bakal tahun baru juga.. :D

NoorNazuha said...

Fuza and Leeya: Nak bercutiahun depan..hehe

Time Traveller: Happy New Year too

Azra said...

Wool coat tu sangat cun...harga pun ok sesangat

Anonymous said...

cantik! mesti mahal coat yg jual kat pavi ni. saya beli kat korea harga bawah 50 je

Fiza Aizzawa said...

siap2 beli coat nk ke mana tu kak..bestnye...

Anonymous said...

I love those wool type of coat! Serious cantik! Yeap, Forever 21 has those winter boots with such an affordable price. Happy hunting!

Alin Marlini said...

saya lagilah tak pernah ke pv tu..hubby tak brp suka sebab padat sangat...dan kawan saya jugak hilang telefon di pv...sedang lintas jalan kot..hp kena cilok...

nak kemana tu zuha...memang cecantik...

Farikica said...

Nak try la website myqueen tu.. mana tau ada yg berkenan.. so far u belik brng online di situ ok yer..?

Unknown said...

wool coat tu cantik lah. :)

sy pun suka tengok deco kt mall and shopping complexes masa musim2 perayaan, meriah je. hehe

Raeina.Chiang said...

Wooo... Bila masa pulak awak gi pavilion? Nk jugak pegi... Sy x beli apa2 lg ni.. Risau takut x sempat... Jumaat ni jom

Azwar Syuhada said...

ke mana destinasi seterusnya??wahh, bestnya.. :P

Umi Nazrah said...

salam singgah. cuti-cuti Malaysia ke luar negara kah? kirim salam kat salji. leh? :D

Unknown said...

mesti ada bnyk plan nak bejalan ni kan? Below 0 degree lagik.. kutub ke?

ziana said...

x mampu den nk shopping situ weh

sukasukitulisblog said...

suki selalu takleh view shoutbox..nape ek zuha..mmg prob ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...