Thank You Boss!

NoorNazuha | 4:05 PM | 2Comments |
Apa la nak citer kat blog ni lagi...emmm..update la sket pasal keja...sebelum aku berhijrah ke tempat keja baru,aku penah bekerja di sebuah Law firm di Bangsar..x yahla mention nama firm tuh..hehe..hampir 5 tahun aku di sana..for the first 2 years tu memang la seronok sebab ramai kawan. Masa tu ada dalam 4 orang kengkawan ku yang satu opis. Tapi lama kelamaan sorang demi sorang berhenti dan finally tinggalah aku sorang. Apa masalahnya dengan tempat ni.. actually semuanya ok, Suasana Opis,Staf bos semuanya ok.Kalo tak, tak kan la sampai 5 tahun aku kat situ..tapi....

hmmm..hmmmmm...dah 5 tahun aku kat situ,sekalipun aku tak penah merasa bonus.Sedeh tau...dah la nak naik gaji pun susah. This is the fact kalo keja kat legal firm ni..masa depan macam tak terjamin. Tapi tak semuanya macam tuh..Ada yang ok dan prosper..aku gak yang tak prosper prosper......tapi yang hairannya,macam mana aku ble bertahan sampai 5 tahun kan?emmm..mushkil mushkil......


So lepas fikir secara mendalam,aku akhirnya meletakkan jawatan la dari tempat tu..sedeh gakla nak tinggalkan bebudak ni yang dah ku anggap macam adik sendiri. Nak berdepan lagi dengan suasana baru and orang baru.....Officially, aku start keja kat tempat baru pada 01.10.2010..4 bulan lepas la...memang suasana sangat berbeza la...err...nak sesuaikan diri tu memangla kena amek masa,nak nak lagi,dah 5 tahun aku tak penah g interview kan...memang kekok....heheh

Nak story sket kat tenpat baru ni...baru 3 bulan jeh masuk,aku rasa sangat dihargai la..tak tau kenapa.Bos rajin belanja makan...pokok pangkalnya ada jeh makan-makan tetiap ujung bulan... Thank You boss....
Venue kami ialah restoran makanan Thai kat Central Market, Level 1....
Ni la bos kami....serius beno dia bercerita......

makanan sampai tak larat nak masuk perut..Alhamdullillah

Gendang Gendut tali Kecapi,Kenyang perut suka hati....
Venue: South East Asia Fine Cuisine,Central Market
Menu pada hari itu.. Nasi puth,Ayam Berempah,sayur Baby Kailan,Kari fish fillet,daging masak thai (kot!),jus buah,kerabu Mangga and Butter Prawn....









ShangRila Lunch

ARghhhhhh..another makan makan at shang rila,Bos belanja....sempena tahun abru last year...so dapat mengeratkan sirotul rahim sesama opis lerr.....maklumla...hari hari biasa memang bz,kadang-kadang nak berborak pun tak sempat,time makan makan ni je la dapat borak-borak sket....tak nak citer panjang sangat la...hari tuh bos booking dalam 4 tables la untuk kami semua....well,memang meriah la lunch hari tuh

Nak dijadikan citer,hari yang sama gak aku ada auction kat Jalan Ampang,abis lambat lak tuh,maunyerrr aku rushing dari Wisma Ampang tu ke Shang Rila,walaupun jaraknye dalam 5km jeh lebih kurang,tapi jam yang amat sebab nak dekat krismas kan. So bila aku sampai jeh,diaorang sume dah nak abis makan..tensen woooo..tapi aku tak lepaskan peluang terus serbu makanan yang ada sebab perut pun dah berkeroncong....
My Ofis mate

Warga Opis







Terima kasih, datang lagi.

2 comments :

Anonymous said...

hahaha...lebih 10x times tukaq template....nasib baik laaa dah ada hobi nie....

NoorNazuha said...

hehehe,cepat bosan ar ngan template sendiri..tengok orang punye cantek lak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...