santai bersama Molly and the babies lagiii..

NoorNazuha | 12:59 PM | 10Comments |
Ni gamba-gamba molly and anak anak dia...cepat betul masa berlalu...baru jeh hari tuh buat entry pasal molly dan anak anak dia..skang anak dia dah besar dah....jom jenguk jap apa diorang buat kat rumah:-

di kala masih bayi..hehehe
Gamba terbaru..hehehehe
Si Molly ni dah "dimandulkan" dah..hehehe..,nampaknye ni lah anak anak dia sampai bila-bila...dah tak boleh tambah dah...kehkehekeh..takpela....kalo banyak sangat kang, tak terjaga pulak kan..better banyak ni jehhh....okla..entry simple jeh ni...jumpa di next entry ye....babai....



Terima kasih, datang lagi.

10 comments :

Dududu said...

hihi comel , kaler dye cntik :)

Wani said...

eh eh..kesiannya dia dah tak boleh beranak..

ps: comel la ^^

Cikgu Fikri said...

mandul?
kesian dia tak boleh branak lg..
huhuhuuh..
anyway, comel!!!! :)

noornazuha said...

terpaksa "dimandulkan"...untuk mengelakkan masalah "buang bayi"....hehehe

FaTinFiRDaUs said...

comelnya dia... :D

Posok momogun said...

comel nyer diorang~ eeee~

IzwanNie Eynia said...

kiutnyaa molly!!! kaler dia sma ngan kucing sy..=)

SyazWaniAmira said...

comelnye si molley ni ;)

temoxskema said...

comel nyeeeeeeeee kucennnnn <3

cik mun said...

comelnye~~
nak bela kucing jugak..
nak satu bleh..hehe^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...