Intai opis jap...

NoorNazuha | 2:10 AM | 4Comments |
Salam kawan kawan.....diharap semua sihat dan berada dalam keadaan yang memuaskan..dah lama jugak tak buat entry, no new story on my part..kali ni aku just nak share jeh pasal office tempat aku mencari rezeki nih...sebenarnya aku boleh dikatakan baru join kat sini.. tak silap baru jeh 8 bulan..working anvient so condusive and aku selesa keja kat sini...staf semua ramah tamah dan bos memang baik hati..bukan nak puji, tapi memang reality....actually office ni baru habis renovation, masa aku balik jeh dari becuti hari tuh, tengok tengok dah siap..hehehe...terima kasih bos kerana menjaga welfare dan keselesaan kami semua...

ni la tempat "melepak" aku setiap hari..hehehe
kat sini la aku perah idea nak berblogging...tapi ni lepas office hour yek..hehehe
dah lengang.....
Tempat lepak masa lunch
Entry ni sebenarnya nak memotivate kan diri aku supaya mencintai suasana keja aku neh..walaupun masa kat opis bukanlah 8 jam penuh, tapi office bagaikan rumah kedua kita..hari hari kita akan jenguk dan hari hari gak akan kemas macam umah....so..sayangilah office anda and i love my job.....arghhhhh.. i wish.....jumpa lagi di entry yang lain..babai all..!

Terima kasih, datang lagi.

4 comments :

Posok momogun said...

waa~ best nyer kerje kat opis~ huhu.. kakak ambik jawatan ape? huu.. setiausaha ek? =D

NoorNazuha said...

Hehe...xdela. Akak dlm bidang undang2

ziana said...

Wah bestnyer ada opis cantikkkkk!!!! Macam kenal jer opis tuhhh

sHie is Me said...

best nye keja jat opis... > is giving spirit <

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...