Carrara Market, Australia

NoorNazuha | 4:58 PM | 6Comments |
Salam buat rakan blogger...dah 26 hari kita berpuasa kan..sedar tak sedar, lagi 4 hari jeh nak raya...cepat betul masa berlalu..okla, nak sambung cerita di Gold Coast pada entry yang lepas. Kali ni aku nak story pasal Pasar Carrara. Aku suka tempat ni, macam macam ada. Kalau berkunjung ke sini, tempat ni memang tak bole miss la.

Banyak barang yang dijual kat sini...harga memang boleh tahan. Antara ada duit dengan tak ada duit jeh..hehe..mostly souveniers la, makanan, baju baju, buku buku lama dan semua barang handmade la. Kalo nak cari souveniers memang sesuai ke sini.


corridor
T shirt and souveniers
Something to read...AUD2-3 p/book
Toys!
Kalo diikutkan, still banyak lagi yang dijual kat sini, tapi tak snap pulak masa tuh. Saje nak share dengan rakan rakan blogger jeh. Kalo nak berkunjung ke sini..datang la ke sini. Fridge Magnet pun banyak dan murah. Tak silap 4 ketul ble dapat dalam AUD10.Kira okla tuh kan..Nak ke sini kalau public transport tuh tak sure la naik apa, maybe cab boleh. Tapi advisable kalo sewa kereta jeh sebab jalan senang dan tak jam kat sini. Tak macam kat Malaysia kan, sana sini jam.

Sampai sini jeh entry ringkas ni..nanti aku akan sambung lagi....lagi 4 hari dah nak raya..so selamat menyambut lebaran buat semua.....jumpa lagi..




Terima kasih, datang lagi.

6 comments :

anamizu said...

wahhh shopping di gold coast!
best3!! :)

Anonymous said...

selamat hari raya kak maaf zahir batin :)

Elie Lily said...

kem salam orang kat sana ya?

salam lebaran! :D

NoorNazuha said...

salam lebaran rakan rakan blogger.....love u !

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

PERJALANAN YG MENYERONOKKAN...

kucokelat said...

haiish geram tengok buku n bear yg banyak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...