Baby Molly dah besar

NoorNazuha | 5:19 PM | 10Comments |
Ni entry pasal kucing pulak, diam tak diam, dah besar kucing kucing adik aku ni. Baru sebulan, tapi aktif betul. Geram sangat tengok mereka nih. Si Molly relax jeh orang main ngan anak-anak dia, tak jeles langsung..hehehe.

Dedua ni tak tau la mana satu jantan and betina, nampak sama jeh...hehe....

Kalo cekek ok tak?

Masih bertateh

main ngan maknyerr

alalalalalal!
Nanti jenguk lagi mesti dah lagi besar..cepat betul kucing ni besar ek..ish ish..ok..jumpa lagi di lain entry..babai...!





Terima kasih, datang lagi.

10 comments :

Fantastic Ajane said...

OMG..comel sungguh.. rasa mau gigit... hehehe

aisya said...

comel nye! geram tengok! =)

noornazuha said...

gigit kat perut mesti bessssss!

hazwani yusof said...

alolo comelnya, teringin nak bela kucing tapi puan emak tak kasi :|

noornazuha said...

kenapa plak mak tak kasi tuh..hehe

Al-Wardah said...

comeynya...huhu

noornazuha said...

huhuhu!

F.KOKO said...

comelnye.. nak satu!!!!!

Nur Sulastri said...

comelnya ! kucing siam kan ? dah besar nanti mesti lagi comel :)

ANNA MARIANA said...

comelnya...rasa cm nak cubit2 nih..hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...